سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را از هرکس که آن را برایت آورد بگیر و به آنچه می گوید بنگر و نه آنکه می گوید . [امام علی علیه السلام]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :1
کل بازدید :72476
تعداد کل یاداشته ها : 225
103/2/18
4:30 ع

ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)


 

  • ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

    تعداد زیادی از ستاره ها با استفاده از فضای مجازی اقدام به کارهایی می کنند که به محبوبیت و شناخته شدن انها توسط مردم می انجامد. 

    اینروزها شبکه های اجتماعی نقش پررنگی در زندگی تعداد زیادی از ما ایفا میکند و آن قدر سبک زندگی مان به این شبکه ها وابسته شده که اگر خدایی نکرده روزی گوشی مان خراب شود، نمیدانیم چطور می‌خواهیم روزمان را سپری کنیم. در اینبخش نگاهی داریم به حضور هنرمندان در فضای مجازی.

    ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

    قبل از ظهور شبکه‌های مجازی امکان مشهور شدن افراد عادی اندک بود، اما حالااین امکان فراهم شده است. در گذشته افراد عادی فاصله قابل توجهی با سلبریتی‌ها داشتند.

    برای مثال ممکن بود هنرپیشه معروفی را یک‌بار در عمرشان از نزدیک ببینند.حالا افراد خیلی آسان با هنرپیشه مورد علاقه‌شان در فضای مجازی ارتباط برقرار می کنند،عکس و نوشته‌های وی را می بینند ودر موردش نظر می دهند.

    این در حالی است که بعضی‌ها از فالوئرهای این صفحات عنوان میکنند که فقط برای تفریح و سرگرمی این صفحات را دنبال می کنند و به گرداننده صفحه نیز کلی میخندند.در واقع افراد با این اقدام روزبه‌روز بر شدت شهرت سلبریتی‌نماها می‌افزایند.

    در کشور ما نیزبه سلبریتی‌ها بیش از حد اهمیت داده میشود. البته فعالیت این افراد درشبکه‌های اجتماعی را میتوان تحت عنوان سلبریتی‌های بدلی و کلاهبرداری‌های روانی مورد بررسی قرار داد.

    گاهی آن قدر به افراد خودنما بها داده می‌شودکه هر فردی با اتومبیل، خانه، دارایی،فعالیت در شبکه‌های مجازی و… در پی در میان گذاشتن خود است. اقدام افراد در شبکه‌های مجازیبرای کسب کالایی جعلی به نام شهرت است، در حالی‌که اگر برای مردم راه رسم دستیابی به زندگی مناسب مطرح شود، می توان به شکل مناسب این افراد را معالجه اجتماعی کرد.

    ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

    متاسفانه امروزه در جامعه ما ارزش‌ها رنگ باخته‌اند.در اصل ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها جایگاه واقعی خودرا از دست داده‌اند.مسئولان کشور باید بدانند که این سلبریتی‌های جعلی می توانند منشأ پیام‌ها و رفتارهای نامناسب و ویرانگر برای جامعه باشندسلبریتی‌ها به چند دسته تقسیم می شوند، دراین بین برخی هنرمندان هنر و توانایی خودرا در اختیار همگان قرار میدهند

    اما برخی دیگر از افراد با انتشار اکانت‌های جذاب و فریبنده به افزایش کاربران و کسب درآمد میپردازند.از دیگر مسائل آسیب‌رسان در شبکه‌های مجازی می توان به نبود سواد رسانه‌ای وسواد اینترنتی جامعه اشاره کرد. اگر در جامعه‌ای سواد رسانه‌ای وجود داشته باشد،طبیعتا مردم آن جامعه فریب نمی خورند. در جامعه‌ای که سواد متوسط و اندک باشد احتمال سوء‌استفاده از این فضا وجوددارد.

    ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

    ازدواج محسن تنابنده
    تا کنون در کشور ما در زمینه ارتقای سواد رسانه‌ای آن ‌طور که باید اقدامات مناسب انجام نشده است.با این تفاسیر تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی آگاهی و تسلط لازم را در ارتباطو استفاده از این شبکه‌ها ندارند. بهمین دلیل خیلی زود تحت تاثیر قرار گرفتهو میتوانند برای عده‌ای درآمد ایجاد کرده و عده‌ای را تحت آسیب قرار دهند.

    به طوری که در عده ای از صفحات اینستاگرام برخی افراد سلیبریتی‌نما با تمسخر کردن جامعه در پی کسب مخاطب هستند،می توان گفت با آگاهی بخشی جامعه مشکلات موجود برطرف میشود.برای مثال در گذشته در حوزه مطبوعات هم شاهد انتشار مطبوعات زرد بودیم.

    ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

    مراسم ازدواج رضا قوچان نژاد و خواهر ساره بیات

    در آن دوران این نشریات از مخاطبان فراوانی برخوردار بودند. در همه ی دوران‌ها فعالیت‌هایرسانه‌هایی هم چون نشریات زرد وجوددارد، اما رسانه زرد تا دیروز به شکل کاغذی منتشر می ‌شد و امروز در قالب شبکه‌های اجتماعی به فعالیت میپردازد.


    حتما بخوانید : اخبار ستاره ها و هنرمندان معروف ایران (149)


    رسانه‌های پر قدرت هم چون رسانه ملی، مطبوعات پر قدرت، مستقل و متولیان فرهنگی جامعه باید در زمینه ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه اطلاع‌ رسانی کرده و به آموزش بپردازند.از سوی دیگر دستگاه‌های نظارتی هم اقداماتشان را تقویت کنند.

    ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

    بهنوش طباطبایی و مادرش

    حقایقی جالب درباره رفتار سلبریتی های خارجی در شبکه های اجتماعی بعضی از هنرمندان در فضای مجازی تلاش می کنند تمام لحظات زندگی شان رابا هواداران شان به اشتراک بگذارند.ریحانا، خواننده، بازیگر و طراح لباس باربادوسی با بیش از 37 میلیون دنبال کننده در توییتر واینستاگرام و 85 میلیون در فیسبوک به خوبی میداند چطور هوادارانش را باعکس های مختلف راضی نگه دارد و به آنها نشان دهد زندگی یک سلبریتی چگونه است

    ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

    اینستاگرام ریحانا

    جاستین بیبر، خواننده جوان و مشهور آمریکایی هم یکی از افرادی است که علاقه زیادی به شبکه های اجتماعی دارد؛ بیبر با سه هزار و 372 عکسی که تا این لحظه در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته، به خوبی نشان داده که شبکه های اجتماعی نقش مهمی در زندگی اش ایفا می کنند.

    از دیگر سلبریتی هایی که دراین زمینه بسیار فعال اند می توان به اِمینم، خواننده و بازیگر آمریکایی، سلنا گومز، لیدی گاگا، مایلی سایرس، کیتی پری، تیلور سوییفت و لبرون جیمز، بازیکن مشهور NBA اشاره کرد.

    برای اکثر سلبریتی های دنیا، توییتر راهی یک طرفه برای ارتباط با هواداران شان است.بعضی از آنها با داشتن هزاران دنبال کننده در توییتر یا حتی اینستاگرام، تعداد کسانی که دنبال می کنند به زحمت به تعداد انگشتان دو دست می‌رسد اما دراین میان بعضی هم هستند که با دنبال کردن طرفداران شان تلاش می کنند این راه را دو طرفه کنند.

    جاستین بیبر یکی از این افراد است. او حدود 80 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد وحدود 266 هزار نفر را هم دنبال میکند. تام کروز، ستاره هالیوودی هم یکی از کسانی است که علی رغم فعالیت کمش در توییتر، رابطه خوبی با دنبال کننده هایش دارد.کروز با داشتن حدود پنج میلیون دنبال کننده، حدود شش هزار نفر را هم دنبال می‌کند یعنی یک نفر از هر 85 دنبال کننده.


  
  

چه کشورهایی دارنده بمب اتمی هستند؟


 

  • چه کشورهایی دارنده بمب اتمی هستند؟

    خبرگزاری رویترز به بهانه هفتادمین سالگرد اولین و آخرین بمباران اتمی جهان در پایان جنگ جهانی دوم (که بر سر مردم ژاپن ریخته شد) گزارشی از کشورهایی که به طور رسمی یا غیررسمی دارنده سلاح اتمی اند، منتشر کرده است.

    کشورهای دارنده بمب اتمیکشورهای دارنده بمب اتمی

    1. آمریکا: براساس نظریه فدراسیون دانشمندان و محققان آمریکا، ایالات متحده هم اکنون دست کم 7200 کلاهک اتمی دارد که از این تعداد 1900 عدد از آنها به طور راهبردی آماده شلیک هستند.

    کشورهای دارنده بمب اتمیکشورهای دارنده بمب اتمی

    2. روسیه: این کشور به طور تقریبی 7500 کلاهک هسته ای دارد. به این دلیل که هنوز هیچ آمار رسمی از سلاح های اتمی و غیراتمی روس ها وجود ندارد، نمی توان در مورد تعداد کلاهک های اتمی روسیه اظهارنظر قطعی کرد. اما از این تعداد 1750 موشک هسته ای آماده پرتاب هستند.

    کشورهای دارنده بمب اتمیکشورهای دارنده بمب اتمی

    3. فرانسه: دیگر عضو دائم شورای امنیت است که به دلایلی زرادخانه ای اتمی خود را به 300 کلاهک اتمی کاهش داده است.

    4. انگلیس: انگلیسی ها نیز 200 کلاهک هسته ای دارند که تعدادی از آنها در زیردریایی های راهبردی اتمی آنان مستقر است.

    کشورهای دارنده بمب اتمیکشورهای دارنده بمب اتمی

    5. چین: چینی ها 250 کلاهک اتمی دارند اما از نظر راهبردی و توانایی تکنیکی قادر به تولید تعداد بیشتری کلاهک اتمی از طریق ذخیره پلوتونیوم می باشند.

    6. هند: هندوستان کشوری است که بدون اجازه شورای امنیت خود را کشور دارای بمب هسته ای خوانده و اکنون طبق آمارهای رسمی دولتی، توانایی تکنیکی و فن آوری لازم برای تولید بیش از 100 کلاهک هسته ای را در اختیار دارد.

    کشورهای دارنده بمب اتمیکشورهای دارنده بمب اتمی

    7. کره شمالی: پیونگ یانگ برای اولین بار در اکتبر سال 2006 به طور رسمی اعلام کرد بمب اتمی دارد. این کشور دومین کلاهک هسته ای خود را نیز در مه سال 2009 به دست آورد.

    کشورهای دارنده بمب اتمیکشورهای دارنده بمب اتمی

    8. پاکستان: پاکستانی ها پس از دستیابی دشمن اصلی اشان- هند- به سلاح اتمی، تلاش فراوانی کردند که بمبی هسته ای داشته باشند. اسلام آباد نیز 100 کلاهک هسته ای در اختیار دارد.

    کشورهای دارنده بمب اتمیکشورهای دارنده بمب اتمی

    9. اسرائیل: رژیم صهیونیستی مطمئناً کلاهک هسته ای در اختیار دارد اما سیاست ابهام اتمی را در پیش گرفته و داشتن سلاح هسته ای را نه تکذیب و نه تائید می کند. اما بر اساس توانمندی راکتور اتمی دیمونا و ظرفیت تولید پلوتونیوم در این تاسیسات هسته ای، اسرائیل دست کم برای ساخت 100 تا 200 کلاهک هسته ای توانایی لازم را در خود ایجاد کرده است.

    کشورهای دارنده بمب اتمیکشورهای دارنده بمب اتمی

  
  

خلاصه داستان قسمت آخر سریال زندگی گمشده


 

  • خلاصه داستان قسمت آخر سریال زندگی گمشده

    خلاصه داستان قسمت آخر سریال زندگی گمشده

    به گزارش سایت دلنا با خلاصه داستان قسمت آخر سریال زندگی گمشده همراه شما هستیم امید واریم لذت ببرید….

     خلاصه داستان قسمت آخر سریال زندگی گمشده

    خلاصه داستان قسمت آخر سریال زندگی گمشده

    خلاصه داستان سریال زندگی گمشده :

    آسیه خیلی زود مرد زندگی اش را انتخاب می کند و پشیمان می شود. اسیه پس از اینکه از مردی که عاشقش بود باردار می شود پشیمان میشود و میفهمد که این مرد را دوست ندارد و در انتخاب همسرش اشتباه کرده است.

    مردی که عشق آسیه بود از وی میخواهد که خیلی سریع بچه شان را سقط کند و به همین دلیل آسیه در تصمیمی عجیب به وی چاقو می زند و فرار می کند. هنگام فرار خواهش هم به او می پیوندد و هر دوی آنها سوار بر یک خودرو می شوند.

    در این خودرو، نوه یک خانوده پولدار به نام چتین و یک دختر به نام سلن هستند. گویا قرار است چتین و سلن بزودی با هم نامزد شوند و به همین دلیل هر هفته با هم به مزرعه ای که در قبضه دارند می روند.

    آسیه زن را متقاعد میکند که چتین وی را فریب داده و جر و بحث بین چتین و آن زن در لبه یک صخره و پرتگاه رخ میدهد.

    در حین جر و بحث خودرو از به درون دره می افتد و آن زن میمیرد و اسیه هم برای اینکه از مشکلات و سختی های زندگی اش رهایی پیدا کند خودش را جای سلن جا میزند و باعث می شود که همه فکر کنند اسیه مرده است و چتین هم از یک مشکل بسیار بزرگ رهایی پیدا می کند  و در ازای اینکار از چتین 50 هزار لیر پول درخواست میکند.

    موضوع به گرفتن این پول ختم نمی شود و او با این مبلغ راضی نمی شود و در خانه ای که متعلق به چتین است ساکن می شود و هر روز انتظاراتش بزرگتر می شود و از طرفی دیگر برای اموالی که به صورت باج به دست آورده است مبارزه می کند.

    از خانواده آسیه فقط خواهرش مینه میداند که آسیه نمرده است ولی نامادریش از لوازم آسیه که بهش تحویل دادند و بخاطر رفتارهای مینه به این موضوع مشکوک شده است.

    پروین نامادری آسیه هم زندگی سختی داشته و برای نظافت به خانه مردم میرفت و به اجبار با پدر آسیه ازدواج کرده است.

    آسیه دارای شخصیت جالبی است و برای اینکه بتواند عروس خانوده چتین شود و دارای یک زندی ثروتمند باشد دست به هر کاری می زند و انواع دروغ ها را می گوید. او اصلا حاضر نیست به زندگی گذشته اش که بسیار فقیرانه است برگردد.


  
  

روش مقابله با چاقی در دوره کودکی


 

  • روش مقابله با چاقی در دوره کودکی

    چاقی دوره کودکی مشکلی است که غالبا تا بزرگسالی ادامه یافته و افراد را در معرض تهدیدات جدی سلامت در سنین بالا قرار می دهد.

    به گزارش پزشکین به نقل از مهر؛ محققان به والدین توصیه می کنند که ترک برخی عادات زندگی می تواند به پیگشیری از چاقی دوره کودکی کمک کند. در ادامه فهرست این اقدامات مقابله کننده با چاقی آمده است:

    – غذاخوردن با افراد خانواده.

    – مصرف میوه و سبزیجات بیشتر.

    – عدم اصرار به فرزند مبنی بر اینکه باید غذایش را کامل بخورد و هیچ چیزی در بشقاب باقی نماند.

    – کاهش مصرف نوشیدنی های قندی و افزایش نوشیدن آب.

    – کاهش مدت زمان تماشای تلویزیون و افزایش تحرک بدنی.

    – حصول اطمینان از خواب کافی کودک.

    – بهبود کیفیت زندگی خانواده و کاهش قرارگیری کودک در معرض استرس.

    – حفظ وزن سالم خود والدین، چرا که معمولا افزایش ریسک چاقی کودک در مورد والدین چاق بیشتر است.


  
  
   1   2   3   4   5   >>   >