سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوشا آن که خود را خوار انگاشت ، و کسبى پاکیزه داشت ، و نهادش را از بدى بپرداخت ، و خوى خود را نیکو ساخت و زیادت مالش را بخشید و زبان را از فزون گویى درکشید ، و شرّ خود را به مردم نرساند و سنّت او را کافى بود ، و خود را به بدعت منسوب نگرداند . [ مى‏گویم بعضى این فقره و آن را که پیش از آن است به رسول خدا ( ص ) نسبت داده‏اند . ] [نهج البلاغه]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :2
کل بازدید :72509
تعداد کل یاداشته ها : 225
103/2/30
4:31 ع

گاهی با جوراب بخوابید


 

  • گاهی با جوراب بخوابید

    خوابیدن با جوراب هرچند ممکن است عادتی غیرمعمول به نظر برسد اما احتمالا می‌تواند به سریعتر خواب رفتن فرد کمک کند.

    به گزارش پزشکین به نقل از ایسنا؛ این تاثیر می‌تواند برای این باشد که تنظیم دما بخش ضروری چرخه خواب است. خواب بخش حیاتی زندگی هر فرد است و انسان‌ها حدود یک سوم از شبانه‌روز را در خواب هستند.

    همچنین طبق یافته‌های موسسه ملی سلامت آمریکا، خواب برای عملکرد طبیعی بدن و مغز ضروری است. بیشتر افراد گاهی اوقات برای خوابیدن دچار مشکل شده و به راحتی به خواب نمی‌روند در حالی که به نظر می‌رسد خوابیدن با جوراب می‌تواند راهکار موثری باشد.

    سایت مدیکال نیوز تودی در این مطلب برخی از فوائد و خطرات خوابیدن با جوراب را بررسی کرده است.

    شاید به نظر برسد که خوابیدن با جوراب موجب افزایش دمای پاها می‌شود اما در حقیقت این عادت به تنظیم دمای درونی بدن کمک می‌کند.
    نتایج مطالعه انجام شده در سال 2007 حاکی از آن است بزرگسالانی که هنگام خواب جوراب معمولی یا گرم می‌پوشند سریع‌تر به خواب می‌روند. در حقیقت دمای مرکزی بدن هنگام شب افت می‌کند و حدود ساعت چهار بامداد به پایین‌ترین میزان می‌رسد.

    گرم شدن پاها و دست‌ها موجب انبساط رگ‌های خون می‌شود، واکنشی که اتساع عروق نامیده می‌شود. بر اثر این واکنش گرما از طریق پوست آزاد شده و به کاهش دمای مرکزی بدن کمک می‌کند و در نهایت این پیام به مغز مخابره می‌شود که زمان خواب است.

    بررسی‌ها نشان می‌دهد که پوست گرم با سریع‌تر به خواب رفتن مرتبط است. زمانیکه فرد به خواب می‌رود دمای بدن یک تا دو درجه کاهش می‌یابد زیرا در حال حفظ انرژی برای سایر عملکردهای حیاتی است. اگر فرد هنگام خواب جوراب بپوشد به چرخه تنظیم دما کمک می‌کند.

    همچنین پوشیدن جوراب هنگام خواب در پیشگیری از علائم بیماری “رینود” نقش دارد. سرد بودن دست‌ها و پاها در اغلب موارد می‌تواند نشانه‌ای از بیماری رینود باشد.

    رینود بیماری است که بر عروق خون در پوست تاثیر می‌گذارد. معمولا شرایط فرد مبتلا به این بیماری هنگام سرما یا مضطرب بودن وخیم‌تر می‌شود. هنگامیکه فرد دچار حمله می‌شود جریان خون به دست‌ها و پاها کاهش پیدا می‌کند.

    افرادی که برای اولین بار دچار حمله رینود می‌شوند باید با پزشک مشورت کنند. پوشیدن جوراب هنگام خواب علائم بیماری را کاهش می‌دهد و همچنین گرمای بدن را در طول روز حفظ می‌کند.

    علاوه بر این بسیاری از زنان در دوره یائسگی دچار گُرگرفتگی می‌شوند. تاثیر پوشیدن جوراب در کاهش دمای مرکزی بدن در طول شب می‌تواند در پیشگیری از گرگرفتگی نیز مفید باشد.


  
  

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام دلواپسی از رسانه تک موزیک

» آهنگ و تنظیم کننده : – | ترانه سرا : – «

با دو کیفیت 128 & 320 ، همراه متن آهنگ از پخش آنلاین لذت ببرید

Download New Music Hamed Homayoun Called Delvapasi

بزودی از تک موزیک


  
  

فواید بی نظیر روغن زیتون و خواص آن برای سلامتی و زیبایی پوست و مو


 

  • فواید بی نظیر روغن زیتون و خواص آن برای سلامتی و زیبایی پوست و مو

    روغن زیتون از روغن های محبوب و پرکاربرد است که امروز در تمام نقاط جهان به ویژه نواحی مدیترانه استفاده می شود. روغن زیتون از فشرده سازی میوه درخت زیتون به دست می آید و دارای مزایای درمانی و دارویی فراوانی می باشد که از آن جمله می توان به درمان سرطان، فشار خون بالا، کلسترول، چاقی و کاهش وزن، آرتریت و آلزایمر اشاره کرد.

    در دوران قدیم به نام ” طلای مایع” مشهور بوده است و دارای کاربردهای فراوانی در زمینه دارویی و درمانی، پخت و پز، زیبایی و محصولات بهداشتی می باشد. این روغن معجزه گر از عناصر اصلی رژیم مدیترانه ای به شمار می رود.

    از روغن زیتون به دو صورت خوراکی و مالشی استفاده می شود. طبع روغن زیتون گرم و خشک می باشد.

    خواص روغن زیتون برای سلامتیخواص روغن زیتون برای سلامتی

    خواص درمانی و فواید روغن زیتون

    در ادامه به مهم ترین خواص روغن زیتون برای درمان بیماری ها و زیبایی پوست و مو اشاره می کنیم. با پرشین استار همراه باشید.

    1- کاهش التهاب

    روغن زیتون منبع غنی اسید اولئیک می باشد که به کاهش التهاب کمک کرده و خاصیت ضدسرطانی دارد. التهاب مزمن از عوامل اصلی بروز بیماری های خطرناک مانند سرطان، بیماری قلبی عروقی، دیابت، آلزایمر، آرتریت و حتی چاقی می باشد.

    2- بهبود بیماری قلبی

    روغن زیتون دارای انواع آنتی اکسیدان هایی می باشد که خاصیت ضدالتهابی داشته و در کاهش فشار خون بالا، کلسترول خون و تری گلیسیرید، که از عوامل اصلی بروز بیماری های قلبی می باشد، تاثیر مثبت دارد.

    3- پیشگیری از سکته مغزی

    تحقیقات نشان می دهد روغن زیتون منبع غنی چربی هایی می باشد که به طور غیرمستقیم باعث کاهش خطر سکته مغزی در افراد می شود.

    4- چاقی

    روغن زیتون از معدود روغن هایی است که مصرف آن باعث افزایش وزن و چاقی نمی شود. تحقیقات نشان می دهد رژیم های غذایی حاوی روغن زیتون سطح آنتی اکسیدان خون را افزایش داده و باعث کاهش وزن و لاغری می شود.

    5- مبارزه با آلزایمر

    بیماری آلزایمر از بیماری های شایع مرتبط با سن می باشد. روغن زیتون تاثیر مثبتی روی عملکرد مغز داشته و با بیماری آلزایمر مبارزه می کند.

    6- کاهش ابتلا به دیابت نوع 2

    مطالعات نشان می دهد روغن زیتون تاثیر مثبتی روی قند خون داشته و حساسیت انسولین را افزایش می دهد. مصرف منظم روغن زیتون خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 40 درصد کاهش می دهد.

    7- ضدسرطان

    آنتی اکسیدان های موجود در روغن زیتون، آسیب ناشی از رادیکال های آزاد را کاهش داده و از ابتلا به سرطان پیشگیری می کند. همچنین نسبت به سایر روغن های گیاهی احتمال ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهد.

    8- درمان آرتریت روماتوئید

    تغییر شکل و درد مفاصل از نشانه های بیماری آرتریت روماتوئید می باشد. علت این بیماری تاکنون به طور دقیق مشخص نشده اما طبق تحقیقات انجام شده، یکی از علل بروز آن ، حمله سیستم ایمنی بدن به سلول های طبیعی بدن است. روغن زیتون در کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید تاثیر مثبت دارد.

    9- خواص ضدباکتریایی

    روغن زیتون خواص ضدباکتری داشته و باعث از بین رفتن باکتری های مضر بدن می شود. این باکتری ها علت بروز بیماری هایی همچون زخم معده و سرطان معده می باشند.

    10- درمان افسردگی

    افرادی که از چربی های ترانس در رژیم غذایی خود استفاده می کنند بیشتر از سایرین به افسردگی مبتلا می شوند. مطالعات نشان می دهد جایگزین کردن این چربی ها با روغن زیتون، باعث کاهش افسردگی شده و مصرف منظم آن، خطر ابتلا به افسردگی را تا 48 درصد کاهش می دهد.

    11- بهبود پانکراتیت حاد

    روغن زیتون دارای موادی مانند اسید اولئیک و هیدروکسی تیروئول می باشد که برای درمان پانکراتیت حاد یا التهاب ناگهانی پانکراس مفید است.

    12- سلامت کبد

    روغن زیتون با کاهش اثر رادیکال های آزاد باعث سلامت کبد و محافظت از آسیب های کبدی می شود.

    13- درمان زخم کولیت

    افرادی که به طور منظم روغن زیتون مصرف می کنند 90 درصد کمتر از دیگران به زخم کولیت مبتلا می شوند. زخم کولیت نوعی بیماری التهابی روده می باشد.

    14- درمان یبوست

    روغن زیتون منبع غنی ویتامین E و K، آهن، امگا 3 و 6 و آنتی اکسیدان می باشد که برای سلامت دستگاه گوارش و پیشگیری از یبوست مفید است.

    1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را دو بار در روز میل کنید. به صورت ناشتا هنگام صبح و قبل از خواب. این کار را تا زمانی که یبوست درمان شود تکرار کنید.

    اگر طعم روغن زیتون را دوست ندارید، می توانید بعد از مصرف میوه فیبردار مانند سیب یا پرتقال میل کنید.
    همچنین می توانید 1 قاشق چایخوری روغن زیتون را با یک لیوان آب پرتقال مخلوط کرده و هر روز ناشتا میل کنید.

    در صورتی که به یبوست شدید مبتلا هستید هر روز 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را با یک فنجان شیر گرم مخلوط کرده و هنگامی که معده تان خالی است نوش جان کنید.

    15- درمان سنگ کلیه

    برای درمان سنگ کلیه حدود 2 لیتر آب را بجوشانید، سپس با 60 گرم آبلیمو تازه و مقداری روغن زیتون مخلوط کرده و در یخچال بگذارید تا خنک شود و به صورت منظم مصرف کنید.

    16- افزایش میل جنسی

    روغن زیتون یک محرک جنسی قوی محسوب شده و ماساژ روغن زیتون باعث بهبود گردش خون در اندام های مختلف از جمله اندام های جنسی می شود و در بهبود رابطه جنسی تاثیر عالی دارد.

    فواید و مضرات روغن زیتونفواید و مضرات روغن زیتون

    فواید روغن زیتون برای پوست و مو

    اسکراب لب: مقداری شکر درشت را با 1 قاشق چایخوری روغن زیتون مخلوط کرده، مقداری آب لیمو به آن اضافه کنید و به عنوان اسکراب لب مصرف کنید.

    پاک کننده آرایش: احتمالا به این فکر می کنید که استفاده از روغن زیتون روی پوست صورت، باعث مشکلات زیبایی و پر شدن منافذ پوست می شود، خبر خوب اینکه روغن زیتون خاصیت جذب کنندگی محصولات روغنی را دارد، به همین دلیل از آن برای پاک کردن آرایش صورت استفاده می شود.

    مرطوب کننده پوست: روغن زیتون به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان و ویتامین E، باعث حفظ پوست از عواملی مانند نور خورشید و باد می شود. روغن زیتون همچنین یک مرطوب کننده غیرچسبناک است که به مدت طولانی روی انواع پوست باقی می ماند.

    پس از حمام، صورت خود را کمی مرطوب کرده و روغن زیتون را روی پوست بمالید و بعد از 15 دقیقه با آب ولرم بشویید.

    اگر پوست خشکی دارید قبل از خواب، مقداری روغن زیتون به صورت خود مالیده و بگذارید تا صبح بماند. سپس با آب گرم بشویید.

    حفظ سلامت پوست: روغن زیتون منبع غنی ویتامین E می باشد که با درمان التهاب، آکنه، بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و سرطان پوست سلامت پوست را تضمین می کند.
    1/3 فنجان ماست، 1/4 فنجان عسل، 2 قاشق چایخوری روغن زیتون را با هم مخلوط کرده و حدود 20 دقیقه روی پوست مالیده و سپس با آب گرم بشویید. این کار را به صورت منظم و یک بار در هفته انجام دهید.

    جوانسازی پوست: مصرف روغن زیتون باعث به تاخیر افتادن علائم پیری از جمله چین و چروک می شود.

    ابتدا مقدار کمی روغن زیتون به صورت خود مالیده، سپس 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون، 1 قاشق غذاخوری آبلیمو و کمی نمک دریا را با هم مخلوط کرده و به پوست خود بمالید.

    درمان اگزما: روغن زیتون یک مرطوب کننده قوی است که برای درمان خشکی پوست و عوارض ناشی از اگزما بسیار موثر است.

    درخشان کننده مو : برای درخشان کردن موها، کافیست چند قطره روغن زیتون را به موهای خود بمالید.

    درمان ترک پاشنه پا: روغن زیتون را به پاشنه های ترک خورده بمالید، این کار باعث نرم شدن و درمان ترک پاشنه می شود.

    حفظ سلامت و زیبایی ناخن: ویتامین E موجود در روغن زیتون می تواند به زیبایی و سلامت ناخن ها کمک کند.

    یک چوب پنبه را در روغن زیتون فرو کرده و روی ناخن های خود بگذارید. بعد از 30 دقیقه آن را با آب ولرم بشویید.

    انواع روغن زیتون

    روغن زیتون انواع مختلفی دارد که هریک در زمینه خاصی کاربرد دارد. از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    روغن زیتون خام و طبیعی (virgin): محبوب ترین نوع روغن زیتون است که دارای کیفیت عالی بوده و در پخت و پز به کار می رود. محتوای اسیدی این نوع بسیار کم است.

    روغن زیتون طبیعی عالی (extera virgin) : این نوع روغن زیتون بهترین نوع برای سلامت بدن می باشد که با فشرده شدن زیتون در سرما به دست می آید اما هزینه آن بالا می باشد.

    روغن زیتون خالص (pure) : روغن زیتون ترکیب شده از روغن زیتون تصفیه شده و طبیعی است که دارای محتوای اسیدی بالا بوده و برای مصرف مناسب نیست.

    روغن زیتون لامپانت: که فقط به عنوان سوخت استفاده می شود و کاربردی در پخت و پز ندارد.

    نگهداری روغن زیتون

    – روغن زیتون را در محل خنک و تاریک و دور از گرما و هوا و نور نگهداری کنید.

    – آن را داخل ظرف یا بطری شیشه ای یا ظرف ضد زنگ قرار دهید.

    – حتما درب آن ببندید.

    عوارض احتمالی و مضرات روغن زیتون

    در ادامه به برخی مضرات روغن زیتون اشاره می کنیم:

    – روغن زیتون ممکن است باعث واکنش های آلرژیک در افراد شود، برای اطمینان، قبل از مصرف روغن زیتون به صورت خوراکی، مقداری از آن را روی پوست خود بمالید، در صورت بروز خارش، جوش، یا علائم اگزما احتمالا شما به روغن زیتون حساسیت دارید و لازم است قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.

    – مصرف بیش از حد روغن زیتون به دلیل مقادیر بالای کالری، ممکن است باعث بروز بیماری قلبی شود. بهتر است بیش از 2 قاشق غذاخوری در طول روز مصرف نشود.

    – روغن زیتون ممکن است با برخی داروهای دیابت تداخل داشته باشد. دیابتی ها قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

    – مصرف بیش از حد روغن زیتون ممکن است باعث کاهش فشار خون، انسداد کیسه صفرا و … شود.

    – مصرف زیاد روغن زیتون ممکن است اثر معکوس روی وزن داشته و باعث چاقی شود.

    – زنان باردار و شیرده از مصرف زیاد روغن زیتون اجتناب کنند.

    منبع: stylecraze – healthline – medicalnewstoday


  
  

امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی


 

  • امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی

    امیلیا کلارک بازیگر معروف هالیوودی است که در سریال بازی تاج و تخت در تمام جهان به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.

    امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی

    امیلیا ایزابل یوفمیا رز کلارک «متولدِ 23 اکتبر 1986»، بازیگر انگلیسی است که بیشتر برای ایفای نقش دنریس تارگرین در مجموعه تلویزیونی فانتزی قرون وسطایی بازی تاج‌ وتخت که از شبکه اچ‌ بی‌ او پخش می شود، شناخته شده‌است

    امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودیامیلیا کلارک در گیم آو ترونز

    سال های کودکی و نوجوانی امیلیا کلارک

    امیلیا کلارک در تاریخ 23 اکتبر سال 1986 در لندن، انگلستان متولد شد ودر برکشر بزرگ شد. پدرش یک مهندس صدا در تئاتر بود، و مادرش یک تاجر، و برادر کوچک تر او نیز در حال مطالعه سیاست است. او پس از دیدن اجرای موزیکال نمایش در قایق ‏«en»‏ که پدرش طراح و مهندس صدای آن بود وارد حرفه بازیگری شد.

    کلارک تحصیل کرده مدرسه رای سنت آنتونی ‏«en»‏ می باشد. وی آموزش متوسطه خودش را در آکسفورد ادامه داد ودر ادامه توانست مدرک فارغ‌ التحصیلی خودرا از سنت ادوارد آکسفورد ‏«en»‏ دریافت کند. او در همان زمان توانست در دو نمایشنامه مشارکت داشته باشد.

    امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی

    امیلیا کلارک

    آغاز زندگی حرفه ای امیلیا کلارک

    کلارک نخستین نقش خود در تئاتر را در سنت ادواردز و مرکز درام لندن درسال 2009 شروع کرد ودر تلویزیون نیز دریک قسمت از مجموعه تلویزیونی دکترها بازی کرده، ودر سال 2010 در فیلم حمله تریاسی ‏«en»‏ ایفای نقش نمود.

    مدت کوتاهی پس ازآن، او برای بازی در مجموعه تلویزیونی بازی تاج‌وتخت انتخاب شد. درسال 2011، او جایزه Ewwy را بعنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن دریک سریال درام برای نقش خود بعنوان دنریس تارگرین رابه دست آورد.

    امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی

    امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی

    امیلیا کلارک و کیت هرینگتون

    درسال 2012، کلارک در فیلم Spike Island ظاهر شد. وی نخستین گام خودرا در صحنه برادوی در مارس – آوریل 2013 با اجرای یکی از نقش‌های نخست در صبحانه در تیفانی برداشت. امیلیا کلارک در فیلم دوم هِمینگوِی ‏«en»‏ درکنار جود لا ایفای نقش می کند. این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در ماه سپتامبر اکران شد.

     

    به گزارش پارس ناز، کلارک در فیلم نابودگر: پیدایش بعنوان یکی از شخصیت‌ های اصلی در نقش سارا کانر ایفای نقش کرده است. از جمله آخرین کارهای او میتوان به من پیش از تو اشاره کرد.

    امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی

    عکس امیلیا کلارک

    زندگی خصوصی املیا کلارک
    درسال 2012 کلارک با ست مک‌ فارلن کمدین و فیلمساز رابطه‌ای را آغاز می نماید که تنها 6 ماه دوام می یابد با این احوال و پس از این جدایی انها همان‌ گونه دوستان نزدیکی باقی ماندند. از اکتبر 2015 میلادی، کلارک در منطقه همپستید لندن ساکن است. درسال 2016 نیز یک خانه جدید را در ونیز بیچ لس‌ آنجلس خریداری نمود.

    امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی

    امیلیا کلارک در گیم آو ترونز

    عناوین و افتخارات امیلیا کلارک

    درسال 2014 او توسط خوانندگان مجله آسک‌ من ‏«en»‏ «از مرد بپرس» با عنوان جذاب ترین زن جهان شناخته شد. همچنین درسال 2015 نیز بعنوان شهوت‌ انگیز ترین زن زنده جهان توسط مجله اسکوایر ‏«en»‏ انتخاب گردید.درسال 2017 میلادی و به مناسبت سال روز جهانی و بین‌المللی زنان، سرمقاله‌ای از کلارک در مورد فمنیسم مدرن و تشویق برابری جنسیتی در هاف‌پست انگلستان چاپ گردید.

    امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی

    امیلی کلارک در نسخه 13 ژولای سال 2017 رولینگ استون بعنوان تصویر برگزیده صفحه نخست انتخاب گردید. در گفت و گو داخلی همان عدد وی اعلام کرد که در 10 ژولای 2016 پدرش رابه دلیل سرطان از دست داده است.او جایزه «Ewwy » را بعنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن دریک سریال درام برای نقش خود بعنوان دنریس تارگرین رابه دست آورد.

    امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی

    امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی

    امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی

    امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی

    امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی

    رابطه امیلیا کلارک ،بیوگرافی کامل امیلیا کلارک

    امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی

    بیوگرافی امیلیا کلارک ،تصاویر امیلیا کلارک

    امیلیا کلارک | بیوگرافی و عکس های امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی

    امیلیا کلارک | بیوگرافی و تصاویر امیلیا کلارک بازیگر هالیوودی


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >