سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! نگریستن به رخسار تو شوق دیدارت را از تو درخواست می کنم . [فاطمه علیه السلام ـ در دعایش ـ]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :2
کل بازدید :72526
تعداد کل یاداشته ها : 225
103/2/30
7:11 ع

بیوگرافی و عکس های سیرشا رونان بازیگر فیلم لیدی برد + فیلم ها


 

  • بیوگرافی و عکس های سیرشا رونان بازیگر فیلم لیدی برد + فیلم ها

    سیرشا رونان، با نام کامل سیرشا یونا رونان (Saoirse Una Ronan) بازیگر جوان و خوش آتیه آمریکایی در تاریخ 12 آوریل سال 1994 در برونکس نیویورک متولد شد. پدرش پل رونان (بازیگر) و مادرش مونیکا رونان هر دو ایرلندی می باشند.

    قد سیرشا رونان 168 سانتیمتر می باشد.

    سیرشا رونانسیرشا رونان

    زندگی نامه سیرشا رونان

    زمانی که سیرشا سه ساله بود با خانواده اش به ایرلند نقل مکان کردند و سیرشا رونان در دوبلین بزرگ شد.

    بازی در فیلم تاوان و بروکلین، نامزدی جایزه اسکار را برای سیرشا رونان به ارمغان آورد. او یکی از جوان ترین بازیگرانی است که در سن پایین نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

    سیرشا هم اکنون در دوبلین ایرلند سکونت دارد.

    عکس سیرشا رونان و پدر و مادرشعکس سیرشا رونان و پدر و مادرش

    زندگی خصوصی و ازدواج سیرشا رونان

    نکته جالب درباره سیرشا رونان این است که برخلاف اغلب افراد مشهور، او تاکنون با هیچ کس رابطه عاشقانه نداشته و در هیچ قرار عاشقانه ای حضور نداشته است!

    او در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به سوال مجری که درباره روابط عاشقانه و نامزد سیرشا رونان سوال کرد، پاسخ داد که هیچ نظری در این باره ندارد و اصلا نمی داند چگونه باید به یک قرار عاشقانه برود یا حتی درباره آن صحبت کند!

    سیرشا رونان و جیمز فرانکو در مراسم گلدن گلاب 2018سیرشا رونان و جیمز فرانکو در مراسم گلدن گلاب 2018

    فیلم شناسی سیرشا رونان

    سیرشا اولین بار در سال 2003 نقش کوتاهی در چند قسمت سریال کلینیک ( The Clinic ) ایفا کرد. او نخستین بار در سال 2007 در فیلم هرگز نمی توانم زن باشم، ظاهر شد.

    نقش آفرینی در فیلم تاوان (Atonement 2007) او را به شهرت جهانی رساند. در این فیلم با کایرا نایتلی و جیمز مک آوی همبازی بود.

    موفقیت های سیرشا همچنان ادامه یافت و بین سال های 2008 تا 2011 در فیلم های موفقی ایفای نقش کرد که می توان به شهر اخگر ( City of Ember 2008) که نامزد دریافت جایزه ایرلند شد و استخوان های دوست داشتنی (The Lovely Bones 2009) که جایزه BAFTA را برای سیرشا به ارمغان آورد، اشاره کرد.

    سیرشا رونان امسال نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول زن مراسم اسکار 2018 برای فیلم “لیدی برد” شده است.

    از جمله فیلم های سیرشا رونان می توان به تاوان (2007)، شهر اخگر (2008)، استخوان های دوست داشتنی (2009)، هانا (2011)، میزبان (2013)، هتل بزرگ بوداپست (2014)، بروکلین (2015) و لیدی برد(2017) اشاره کرد.

    سیرشا رونان در فیلم استخوان های دوست داشتنیسیرشا رونان در فیلم استخوان های دوست داشتنی

    حقایق جالب درباره سیرشا رونان

    – لهجه دوبلین ایرلندی دارد.
    – نام سیرشا یک کلمه ایرلندی به معنای “آزادی” و رونان به معنی “مُهر کوچک” می باشد.
    – پدرش، پل رونان بازیگر است و با فیلم های همچون (Own The Devil (1997 و (Veronica Guerin (2003 شناخته شده است.
    – زمانی که مشخص شد به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم تاوان انتخاب شده ، در نیوزیلند بود.
    – فوتبال تماشا نمی کند اما طرفدار تیم منچستر یونایتد است!
    – در سال 2008 در سن 13 سالگی، به خاطر بازی در فیلم تاوان، به هفتمین بازیگر بسیار جوانی که نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است، تبدیل شد. بازیگران کم سن تر از او شامل تاتوم اونیل، مری بدهام، کویین کامینگز، ابیگیل برسلین، پتی مک کورمک و آنا پاکوین می باشند.
    – سیرشا تک فرزند است.
    – پیتر جکسون، کارگردان مشهور، او را برای بازی در نقش اصلی فیلم “ناشناخته” انتخاب کرد اما اواسط فیلمبرداری فیلم “استخوان های دوست داشتنی”، اوضاع تغییر کرد، او برای اسکار و گلدن گلاب و BAFTA نامزد شده بود.
    – برای بازی در فیلم “رابین هود” ساخته ریدلی اسکات، انتخاب شده بود اما این پیشنهاد را به خاطر بازی در فیلم “راه بازگشت” رد کرد.
    – پیتر جکسون بدون دیدن سیرشا رونان و تنها با دیدن نوار ضبط شده از اجرای سیرشا که از ایرلند ارسال کرده بود، او را برای بازی در فیلم “استخوان های دوست داشتنی” انتخاب کرد. جکسون بسیار تحت تاثیر نوار قرار گرفت به طوری که بدون ملاقات با او، سیرشا را برای نقش اصلی فیلمش انتخاب کرد.
    – او بازی در نقش کیتی در فیلم “آناکارنینا 2012” را به خاطر حضور در دو فیلم بیزانتیوم (2012) و میزبان (2013) رد کرد. دلیل سیرشا برای این کار، طولانی بودن زمان آغاز تا پایان فیلم آناکارنینا بود که مجبور می شد پیشنهاداتی که از پاییز 2011 تا اواخر بهار 2012 داشت را رد کند.
    – او طرفدار پر و پا قرص سریال بریکینگ بد می باشد.
    – برای نقش لونا لاوگود در فیلم “هری پاتر و انجمن ققنوس” در نظر گرفته شده بود اما در نهایت این نقش به ایوانا لینچ رسید.
    – در هنرهای رزمی مهارت دارد.
    – دومین بازیگر زن جوانی می باشد که در سن 21 سالگی برای دومین بار نامزد جایزه اسکار شده است، قبل از او آنجلا لنسبوری قرار دارد که در سن 20 سالگی برای بار دوم نامزد شده بود.
    – تا سال 2018 در چهار فیلم ، که نامزد بهترین فیلم اسکار شدند به ایفای نقش پرداخت: تاوان (2007) – هتل بزرگ بوداپست (2014) – بروکلین (2015) – لیدی برد ( 2017)

    بیوگرافی و عکس های سیرشا رونانبیوگرافی و عکس های سیرشا رونان

    جوایز اسکار سیرشا رونان

    1- نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم تاوان (2008)
    2- نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم برکلین (2016)
    3- نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم لیدی برد (2018) – در جریان

    منبع: imdb – wikipedia – irishmirror


  
  

مناسبترین سن اهدای خون در کشور


 

  • مناسبترین سن اهدای خون در کشور

    سخنگوی سازمان انتقال خون ایران، گفت: سن اهدای خون در کشور 18 تا 60 سال است و آقایان در سال 4 بار و خانم ها 3 بار می توانند خون اهداکنند، به شرطی که وزن آنها بالای 50کیلوگرم باشد.

    به گزارش پزشکین به نقل از مهر؛ دکتر بشیر حاجی بیگی با اعلام اینکه طی 11 ماه سال جاری سه میلیون و 334 هزار و 715 واحد خون و فرآورده های خونی شامل گلبول قرمز فشرده، پلاکت و پلاسما در مراکز درمانی و بیمارستانی کشور توزیع شده است، گفت: میزان توزیع گلبول قرمز فشرده یک میلیون و 820 هزارو 335 واحد  و میزان پلاکت توزیع شده 876 هزار و 962 واحد بود. همچنین در این مدت 637 هزار و 418 واحد پلاسما در بیمارستان ها و مراکز درمانی توزیع شده است.

    وی در مورد گروه های خونی اهدایی در کشور، اظهارداشت: سه درصد از خون های اهدایی از گروه A منفی و 27 درصد A مثبت بود. همچنین دو درصد از خون های اهدایی از گروه B منفی و 21 درصد B مثبت ، یک درصد این خون ها از گروه AB منفی، و 7 درصد AB مثبت، درصد از گروه O منفی و 34 درصد بقیه متعلق به گروه O مثبت بوده اند.

    حاجی بیگی افزود: 89 درصد خون های اهدایی از گروه های مثبت و 11 درصد بقیه از گروه های منفی بوده اند.

    وی گفت: همه ساله با فرا رسیدن فصل سرما میزان مراجعه مردم به مراکز انتقال خون جهت اهدای خون کم می شود و مراکز انتقال خون با کاهش ذخایر خون و فرآورده های آن مواجه می شوند در کلانشهرها به خاطر ارجاع بیماران و افزایش عمل های جراحی به خصوص در روزهای پایانی سال این کاهش محسوس تر است.

    حاجی بیگی از شهروندان خواست تا هنگام اهدای خون کارت ملی همراه داشته باشند.

    وی تاکید کرد: سن اهدای خون در کشور 18 تا 60 سال است و آقایان در سال 4 بار و خانم ها در سال 3 بار می توانند خون اهداکنند، به شرطی که بیش از 50 کیلو گرم وزن داشته باشند.


  
  

نقش و فواید ویتامین D در بدن


 

  • نقش و فواید ویتامین D در بدن

    نتایج آزمایشات روی بیش از 30 هزار شرکت‌کننده نشان داده است افرادی که سطح ویتامین D در بدنشان بالاتر است ممکن است کمتر در معرض ابتلا به تمام انواع سرطان‌ها به خصوص سرطان کبد باشند.

    به گزارش پزشکین به نقل از ایسنا؛ ویتامین D در اثر قرار گرفتن پوست در معرض آفتاب در بدن تولید می‌شود. این ویتامین به حفظ کلسیم کافی در بدن که در استحکام و تقویت استخوان‌ها، دندان‌ها و نیز سلامت عضلات نقش دارد کمک می‌کند.

    در حالی که تاثیر مثبت ویتامین D بر پیشگیری و کنترل بیماری‌های استخوانی شناخته شده است همچنین شواهد پزشکی فزاینده‌ نشان می‌دهند که این ویتامین برای مقابله با سایر بیماری‌های مزمن از جمله برخی سرطان‌ها نیز موثر است.

    متخصصان علوم پزشکی دریافته‌اند که سطح بالاتر ویتامین D با کاهش نسبی (حدود 20 درصد) خطر ابتلا به سرطان در مردان و زنان مرتبط است.

    به گزارش ان‌دی‌تی‌وی، همچنین سطح بیشتر ویتامین D در بدن با کاهش نسبی (30 تا 50 درصد) خطر ابتلا به سرطان کبد توام است که این رابطه در مردان بیش از زنان دیده شده است.

    دکتر “تایکی یاماجی” از مرکز ملی سرطان در توکیو در این باره گفت: یافته‌های جدید تاییدی بر این فرضیه است که ویتامین D تاثیرات حفاظتی در برابر سرطان‌ها در نقاط مختلف بدن دارد.

    برای انجام این مطالعه که شرح آن در مجله “The BMJ” منتشر شده این تیم تخصصی اطلاعات مربوط به 33 هزار و 736 شرکت‌کننده زن و مرد را که بین 40 تا 69 ساله بودند ارزیابی کرده و این افراد برای یک دوره متوسط 16 ساله دوباره بازبینی شده‌اند.

    در این بررسی‌ها در عین حال هیچ رابطه‌ای بین افزایش خطر ابتلا به سرطان‌های بررسی‌شده با ویتامین D دیده نشده است.

    با این حال متخصصان تاکید کردند برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره اینکه چه میزان از این ویتامین در پیشگیری از سرطان موثر است انجام آزمایشات و مطالعات بیشتر ضروری است.


  
  

نمایندگان ایران چگونه به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا می‌روند؟


 

  • نمایندگان ایران چگونه به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا می‌روند؟

    لیگ قهرمانان آسیا به هفته چهارم خود رسیده و بازی های این مرحله در روزهای دوشنبه و سه شنبه با انجام بازی های هشت گروه در دو بخش غرب و شرق آسیا برگزار می شود. چهار تیم ایرانی تراکتور، ذوب آهن ، پرسپولیس و استقلال نیز به ترتیب در گروه های A,B,C,D حضور داشته و هر کدام برای صعود از این مرحله تلاش می کنند. در میان تیم های ایرانی ذوب آهن در حال حاضر بیشترین شانس را برای صعود دارد چرا که این تیم در صورت برد در بازی روز دوشنبه برابر الوحده و سپس یک تساوی برابر الدحیل به مرحله بعدی خواهد رفت. استقلال و سپس پرسپولیس بعد از ذوب آهن شانس های بیشتری برای صعود دارند اما تراکتورسازی دیگر نماینده ایران برای صعود کار دشواری دارد و باید در تمام سه بازی آینده برنده شود و آن وقت منتظر نتایج دیگر گروه بماند.

    تراکتورسازی : بدون شانس در هفته سوم

    تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان با یک امتیاز قعرنشین گروه A مسابقات است. تراکتورسازی در صورت برد در بازی روز سه شنبه برابر الجزیره به امتیاز 4 خواهد رسید که برای صعود کافی نیست. در این گروه الاهلی عربستان که با هفت امتیاز صدرنشین است در صورت پیروزی بر الغرافه می تواند با 10 امتیاز تا حدودی خیال خودش را برای صعود راحت کند. تراکتورسازی با پیروزی در دوبازی آینده برابر الجزیره و الاهلی می تواند امیدهایش را برای صعود زنده نگه داشته و آن وقت شاید با یک مساوی در روز آخر هم صعود کند اما این تیم در حال حاضر برای صعود قطعی به سه برد در سه بازی آینده نیاز دارد.

    ذوب آهن: شانس صعود در هفته پنجم

    در گروه B مسابقات ذوب آهن دیگر نماینده ایران با 6 امتیاز از سه بازی در رده دوم است. ذوب آهن روزدوشنبه در امارات میهمان الوحده است و در صورت برد در این بازی به امتیاز 9 خواهد رسید. اگر الدحیل هم در بازی روز دوشنبه در تاشکند بتواند لوکوموتیو را ببرد کمک زیادی خواهد کرد تا ذوب آهن به مرحله بعدی صعود کند هرچند لوکوموتیو در صورت شکست در این بازی هنوز روی کاغذ شانس دارد چرا که اگر در دو بازی دیگرش برابر ذوب آهن و الوحده به پیروزی برسد به امتیاز 9 خواهد رسید هرچند ذوب آهن در صورت برد برابر الوحده با یک مساوی مقابل الدحیل در اصفهان صعود خواهد کرد. الدحیل اما در صورت برد در بازی روز دوشنبه برابر لوکوموتیو صعودش به مرحله بعدی قطعی خواهد شد.

    پرسپولیس: صعود با دو برد

    پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین گروه C است اما این در حالی است که دو تیم السد و نسف قارشی با این تیم هم امتیاز هستند. پرسپولیس در حال حاضر به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به دو تیم دیگر صدرنشین شده و در صورت برد در بازی روز سه شنبه برابر الوصل در امارات به 9 امتیاز خواهد رسید. پرسپولیس هم البته نمی تواند در این هفته صعودش را قطعی کند چرا که حضور سه تیم 6 امتیازی رقابت را برای رسیدن به مرحله بعدی بشدت دشوار کرده است. اگر السد هم در برابر نسف قارشی به برتری برسد آن وقت پرسپولیس و السد 9 امتیازی خواهند شد. پرسپولیس در صورت برد در هفته پنجم برابر نسف قارشی می تواند صعودش را قطعی کند اما حتی مساوی در تاشکند نیز می تواند کار نماینده ایران را به روز آخر و بازی حساس مقابل السد در آزادی بکشاند. با این وصف پرسپولیس برای صعود به دو برد نیاز دارد و اگر این اتفاق بیفتد بازی روز آخر این تیم برابر السد تنها رقابت برای صدرنشینی خواهد بود.

    استقلال: صعود با دو برد در تهران

    استقلال با کسب 5 امتیاز از سه بازی صدرنشین گروه D  یا همان گروه مرگ است. این تیم روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان العین است و در صورت پیروزی می تواند یک گام بلند به سوی صعود بردارد هرچند این تیم نمی تواند در هفته چهارم صعودش را قطعی کند. در آن سو الریان و الهلال در قطر به مصاف هم می روند که نتیجه این بازی دشوار می تواند معادلات گروه را دشوارتر کند. پیروزی الریان این تیم را شش امتیازی خواهد کرد و الهلال دو امتیازی و قعرنشین باقی خواهد ماند هرچند الهلال هم می تواند کماکان شانس صعود داشته باشد. استقلال اما با دو پیروزی در برابر العین و الریان که هر دو بازی در تهران برگزار می شود می تواند صعودش را یک هفته مانده به پایان رقابت ها قطعی کند. کاری که شاگردان شفر در هفته های اخیر نشان داده اند توانایی انجام آن را دارند.


  
  

تعبیر خواب وداع و خداحافظی کردن (انواع تعبیر خواب ها)


 

  • تعبیر خواب وداع و خداحافظی کردن (انواع تعبیر خواب ها)

    اگر تعبیر خواب وداع و خداحافظی کردن را دیده اید بنابر این باید مطلب زیر را بخوانید تا تعبیر خوابتان را بدانید که چه خواهد بود. 

    آنلی بیتون میگوید:آخرین وداع از شخص تازه از دست رفته در خواب، به معنى غم و غصه مى‏باشد.

    لیلا برایت میگوید:اگر در خواب ببینید که برادرتان مرده یا با او خداحافظی می‌کنید، نشانه‌ی آن است که مدتی دچار بیماری میشوید.

    تعبیر خواب خداحافظی برای سفر

    مطیعی تهرانی: اگر در خواب دیدید به عزم سفر وداع و خداحافظی میکنید اما نمی دانید به کجا می‌روید خوب نیست.آنلی بیتون میگوید: اگر خواب ببینید کشور خود را بدرود میگویید، تغبیری این چنین دارد که اقبال به شما پشت کرده است و در حالی که از محبت معشوق بی نصیب مانده‌اید، سفر خواهید کرد.

    ابراهیم کرمانی: اگر به وداع قومی می‌رفت یا قومی به وداع او آمدند، دلیل است حالش متغیر شود و باز به صلاح آید.

    تعبیر خواب خداحافظی مرده

    لیلا برایت می‌گوید: اگر در خواب ببینید که برادرتان مرده یا با او خداحافظی میکنید، نشانه‌ی آن است که مدتی دچار بیماری می‌شوید.آنلی بیتون میگوید: آخرین وداع از شخص تازه از دست رفته در خواب، به معنی غم و غصه میباشد.

    تعبیر خواب وداع و خداحافظی با شادی
    آنلی بیتون میگوید:اگر خواب ببینید با شادمانی از مردم خدا حافظی می‌کنید، نشانه آن است که در جشن‌های دسته جمعی شرکت خواهید کرد و از دیدار افراد لذت خواهید برد.

    اگر در خواب با شادی و خوشحالی خداحافظی میکنید، به این معنا است که اوقات خوشی خواهید داشت.اگر هنگام وداع در خواب ببینید برای اطرافیان و بچه‌های خود بوسه می‌فرستید، نشانه آن است که به زودی به مسافرتی می‌روید که در آن سفر هیچ حادثه ناخوشایندی روی نخواهد داد.

    تعبیر خواب خداحافظی و وداع با ناراحتی
    آنلی بیتون:اما اگر خواب ببینید از مردم با اندوه جدا میشوید، دلالت بر آن دارد که زیان خواهید کرد یا به خاطر از دست دادن کسی، داغدار خواهید شد.

    اگر در خواب مشاهده کنید که با ناراحتی از اطرافیان خود جدا میشوید، به این معنا است که موضوعی باعث ناراحتی شما می شود.

    تعبیر خواب خداحافظی و وداع معشوق
    کتاب سرزمین رویاها: عشاق از یکدیگر روی بالکن خداحافظی می کنند: یک جدایی بسیار طولانی در پیش دارید.

    مطالب مرتبط :

    معنی تعبیر خواب کشته شدن | تعبیر خواب آدم کشی در خواب چه می شود؟

    تعبیر خواب رابطه زناشویی و همخوابی

    نتیجه تعبیر خواب توسط حضرت یوسف

    تعبیر خواب خبر از آینده

    چگونگی تعبیر خواب حوض

    تعبیر خواب حیوانات

    روش های تعبیر خواب به روش قدیمی ها

    به نظر شما آیا تعبیر خواب واقعیت دارد؟


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >